Vegánság Tudatosság Egészség

Vegánság Tudatosság Egészség

Ilyen vitaminokat szedek

2018. október 06. - Fruzsvegan

Sziasztok!❤️ Elég régen volt bejegyzés itt a blogon, de mostantól igyekszem itt is gyakrabban jelentkezni, mert rengeteg ötletem van. A mai bejegyzésben megmutatom, hogy milyen vitaminokat kezdtem el használni, mert ezt is sokszor kérdezitek tőlem. Régebben nem szedtem semmilyen vitamint, de úgy gondoltam, hogy 1-2- t érdemes kipróbálnom. A forever termékeit használom, nem szponzorált tartalom, csak tényleg szeretem a termékeket, ezért szívesen ajánlom bárkinek. Illetve nagyon nehéz szerintem jó minőségű vegán vitamint találni, itt pedig bőven van választék ezért is szeretném Nektek megmutatni, hátha valakinek ez.

B12 plus: Ez az egyetlen olyan vitamin, ami nem található meg a növényekben, ezért vegánoknak kifejezetten ajánlott a fogyasztása. Régebben nem szedtem ezt sem, viszont most mindenképpen szeretném rendszeresen fogyasztani. A tablettát sosem tudtam lenyelni, de szerencsére összeporítva vízbe keverve el tudom fogyasztani.

1c716e3b-d019-4fa7-9464-6a8ca66793ab.jpeg

Aloe Berry Nectar: Nagyon magas a vitamintartalma, elképesztően finom, még csak ezt az ízt próbáltam, de nekem nagyon ízlik, kicsit savanykás, a vörösáfonyának köszönhetően. Nagyon frissítő íze van és leginkább azt szeretem benne, hogy sok energiát ad.

effeee40-65bd-4d34-84f0-5cc6e4369b1b.jpeg
Cardio Health: Sok más vitamin mellett Q10 koenzimet tartalmaz és sok értékes növényi kivonatot tartalmaz. Narancsos az íze, én általában gélbe keverve szoktam elfogyasztani.
Leginkább a saját tapasztalataimat írtam le, viszont ha felkeltette valamelyik termék az érdeklődésedet, vagy szeretnél több infót róla, akkor keress bátran instagramon üzenetben. Illetve, ha van még ötletetek, hogy milyen posztok lehetnek érdekesek, akkor írjátok meg.

Instagram: @fruzsvegan

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsvegan.blog.hu/api/trackback/id/tr5214285861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
j