Vegánság Tudatosság Egészség

Vegánság Tudatosság Egészség

Bemutatkozás

2018. augusztus 05. - Fruzsvegan

Sziasztok!❤️ Szeretnék bemutatkozni nektek, így talán kicsit személyesebb, hogy tudjátok ki van az instagramos képek, írások mögött. Fruzsi vagyok 17 éves, nagyjából 2,5 éve ismerkedtem meg a vegán életmóddal, először persze én is azt gondoltam, mint mindenki más, hogy én biztos nem leszek soha vegán. Aztán rá fél évre mégis megtörtént az, amit soha nem gondoltam volna: vegán lettem. A rengeteg információ hatására, amit a vegánsággal kapcsolatban olvastam, láttam fokozatosan elhagytam az állati eredetű termékeket. Elsősorban az etikai része miatt kezdtem el az egészet, de később rájöttem, hogy ezzel az egészségemnek és a környezetnek is nagyon jót teszek. Elkezdtem magamnak főzni, új ízeket ismertem meg és ez az egész a hobbimmá vált. Imádom kidíszíteni, lefotózni az ételeket, amiket készítek, számomra ez egy kreatív folyamat. Rövid idő alatt rájöttem, hogy a vegánok nem salátán élnek, sőt. Bármit el lehet készíteni vegán változatban és azért is csinálom az instagram oldalamat, hogy ezt másoknak is megmutassam. A vegánságon kívül még rengeteg más dolog érdekel, ilyen például a futás is, amit kicsit több, mint egy éve kezdtem el csinálni. Most pár hónapja egy sérülés miatt szüneteltetnem kellett, de már rendbe jött a lábam és azon vagyok, hogy újra a napjaim része legyen. Az étkezésem is kicsit össze vissza van mostanában, de szeretném megtalálni az egyensúlyt ebben is. A blogot pedig azért indítom el, mert szeretnék egy olyan felületet, ahol megoszthatom veletek a recepteket, írhatok a futásról, vegánságról és hasonló témákról. Köszönöm, ha végigolvastad, ha felkeltettem az érdeklődésedet, akkor várlak vissza a blogomra. Ha pedig bármi ötleted lenne, amiről szívesen olvasnál, akkor mindenképp írd meg nekem instagramon.

Instagram: @fruzsvegan

Facebook: Fruzsvegan

ea9ed3f2-bcd5-453a-8d5b-2e17e4319122.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsvegan.blog.hu/api/trackback/id/tr5213989630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
j